PracaGrupypl.praca.szukanamoge byc wszystkim!!!!!!!Krakowmoge byc wszystkim!!!!!!!Krakow
  • Data: 2002-03-08 10:10:49
    Temat: moge byc wszystkim!!!!!!!Krakow
    Od: "KarolinKa" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam 21lat, prawo jazdy. jestem dyspozycyjny (oprocz sobot do godziny
    14-tej). Zajmuje sie webmasteringiem, interesuje sie internetem. Moge
    PRZEPISYWAC TEXTY, cena uzalezniona od wielkosci zlecenia, moge byc
    PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM (juz pracowalem na tym stanowisku), moge roznosic
    ULOTKI REKLAMOWE (to juz rowniez robilem) moge PRACOWAC NA PARKINGU(mam
    papierek o niekaralnosci) albo JAKAKOLWIEK INNA PRACE podejme!!!!