PracaGrupypl.praca.szukana › młoda, poszukuje pracy w dziale obsługi klienta/ Kraków

  • 1. Data: 2003-03-31 11:34:45
    Temat: młoda, poszukuje pracy w dziale obsługi klienta/ Kraków
    Od: "Dorota" <b...@t...pl>

    Jestem studentką I roku studiów zaocznych na kierunku informatyka w
    zarządzaniu. Ukończyłam technikum hotelarskie gdzie odbyłam 4 miesięczne
    praktyki z zakresu obsługi klienta Brałam też udział w organizowaniu i
    obsługiwaniu targów dentystycznych dla czasopisma "Dental Tribune".
    Poszukuje pracy w której mogłabym się wykazać i rozwinąć moje umiejętności.

    Moje atuty:

    - profesjonalna obsługa klienta

    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera

    - języki angielski (komunikatywnie), niemiecki (podstawy)

    Dorota Kaniewska

    d...@w...pl

    tel.: 608120800