PracaGrupypl.praca.szukana › @@@@@ młoda, ambitna studentka szuka pracy w Warszawie @@@@@

  • 1. Data: 2004-12-26 11:29:48
    Temat: @@@@@ młoda, ambitna studentka szuka pracy w Warszawie @@@@@
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    jestem studentką drugiego roku administracji publicznej, w trybie zaocznym,
    poszukuje pracy w Warszawie!
    jestem ambitna, konsekwentna, otwarta, mam silną osobowość,bez nałogów, umiem
    przystosować sie do niemal każdej sytuacji, bardzo szybko się uczę.
    Moim atutem jest także wysoka kultura osobista oraz miła aparycja.
    chciałabym zdobyc doświadczenie na aernie zawodowej, pracowałam 1 rok
    jako "kadrowa" obecnie pracuję w Call Center.
    Moje umiejętności:
    prawo jazdy kat B od 2001 roku -bez kolizji;
    dobra znajomosc PC, pakietu MS office, płatnik, e-pfron, umiejętność
    posługiwania się sprzętem biurowym (fax, xerokopiarka) oraz internetem...

    kontakt : m...@o...pl