PracaGrupypl.praca.szukanamgr inz. transportu (spec.: inzynieria ruchu)

  • 1. Data: 2002-08-08 09:29:41
    Temat: mgr inz. transportu (spec.: inzynieria ruchu)
    Od: <a...@p...onet.pl>

    witaj
    jestem tegorocznym absolwentem Politechnki Slaskiej na Wydziale Transportu,
    specjalnosc: inzynieria ruchu.

    Poszukuje pracy w zawodzie.
    Zagadnienia drogowe i kolejowe, sygnalizacje swietlne, systemy sterowania
    ruchem itd.

    moje cv znajduje sie na stronie gazety wyborczej

    moj adres: a...@p...onet.pl
    chetnie przesle aplikacje do zainetesowanych osob.

  • 2. Data: 2002-08-10 07:35:48
    Temat: Re: mgr inz. transportu (spec.: inzynieria ruchu)
    Od: <a...@p...onet.pl>

    witam
    to znowu ja.
    mnie powaznie zalezy na pracy w zawodzie.
    moze jednak ktos mnie zatrudni?

  • 3. Data: 2002-08-10 07:37:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    witam

    moze jednak ktos szuka kogos takiego jak ja?

    pozdrawiam
    grzegorz