PracaGrupypl.praca.szukanamgr inż. Geologii po AGH szuka pracy

  • 1. Data: 2003-04-25 11:23:22
    Temat: mgr inż. Geologii po AGH szuka pracy
    Od: m...@o...pl

    m...@o...pl
    Jestem mgr inż. geologii po AGH. Szukam pracy w Krakowie lub okolicach nie
    koniecznie w zawodzie.
    Znam niezle programy pakietu Microsoft Office, Internet i inne
    Jezyki: angielski - sredniozaawansowany (rozpoczety FCE)
    francuski - podstawy (rozpoczety kurs)
    Jestem solidna, uczciwa, szczera, systematyczna, zorganizowana, umiem pracowac
    zarowno w zespole jak i sama, potrafie dostosowac sie do otoczenia.

    m...@o...pl