PracaGrupypl.praca.szukanamgr inż.

  • 1. Data: 2002-04-02 14:11:16
    Temat: mgr inż.
    Od: "xjang" <...@c...pl>

    Jestem absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach w kierunku: metalurgia,
    Specjalność: Energetyka Przemyslowa. Poszukuję pracy nie tylko w sektorze
    hutniczym lub energetycznym lecz jestem otwarty na wszelkie propozycje.
    Jesli ktoś z czytających tą grupę ma jakies propozycje to proszę o kontakt
    na grupę lub na priv. Mieszkam w Siemianowicach Śląskich i jestem nastawiony
    na oferty z Katowic, Chorzowa, Bytomia, Piekar, Siemianowic Śląskich itp.
    Mam 25 lat.

  • 2. Data: 2002-04-02 20:21:53
    Temat: Re: mgr inż.
    Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl>

    lecz jestem otwarty na wszelkie propozycje.

    Serio? To wybierz się ze mną na Władcę Pierścieni:-)
    Ewka