PracaGrupypl.praca.szukana › masaz i uprawnienia, licencja?

  • 1. Data: 2003-07-16 16:29:16
    Temat: masaz i uprawnienia, licencja?
    Od: "ABC" <s...@o...pl>

    Witam wszystkich uzytkownikow grupy
    i jednoczesnie zwracam sie do Was z takim pytaniem:
    Gdzie w Krakowie lub w innym miescie mozna nauczyc sie,
    zdac lub zaliczyc egzamin, pozyskac uprawnienia w dziedzinie
    medycyny niekonwencjonalnej w oparciu o masaz zwykly,
    masaz izotermiczny, masaz leczniczy itp?
    Bardzo mi zalezy na tych cennych informacjach, poniewaz sama
    chce sie tego nauczyc. Nie wiem tylko gdzie i za ile mozna
    sie tego nauczyc i otrzymac takie uprawnienia lub potwierdzenie
    na pismie? Bede wdzieczna za pomoc w tej kwestii. Info prosze
    kierowac na adres: jmd2002(malpka)op.pl.

    Pozdrawiam,
    Asik.