eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjemarketing i zarzadzanie - paradoks?marketing i zarzadzanie - paradoks?
  • Data: 2004-02-21 13:44:43
    Temat: marketing i zarzadzanie - paradoks?
    Od: "Sodom" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Ostatnio przegladalem oferty pracy w GW , dominuja oczywiscie oferty dla
    informatykow, ale rowniez dla marketingowcow ich nie brakuje. Wiec niech
    ktos mi wyjasni jak to jest: ludzie pa marketingu narzekaja ,ze pracy niema
    a jednak jest duzo ogloszen i widac , ze pracodawcy poszukuja takich
    specjalistow. Czy przecietny absolwent tego kierunku jest az tak
    beznadziejny i niedouczony ze nie moze sprostac wymaganiom pracodawcy ? Czy
    te wymagania sa po prostu tak kosmicznie wysokie? Czy po prostu jest ich za
    duzo? Wiadomo, ze firma nie chce inwestowac w swiezego absolwenta i woli
    przyjac kogos z doswiadczeniem , wiadomo tez , ze jest kryzys, zapasc itd.
    ale chyba nie wszystko mozna tym tlumaczyc. Na koniec jeszcze jedno pytanko
    czy warto zaczynac takie studia? Chcialbym studiowac na WZ na AGH. Lepiej
    wybrac dzienne czy zaoczne i probowac zdobyc chocby minimalne doswiadczenie
    przed koncem edukacji? Za 5 lat sytuacja na rynku pracy zapewnie sie zmieni
    ale niewiem czy nie bedzie jeszcze trudniej.

    Z gory dziekuje z odpowiedzi i pozdrawiam Krzysiek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1