PracaGrupypl.praca.szukana › mam pytanie dotyczące pracy na platformach

  • 1. Data: 2004-09-03 12:27:57
    Temat: mam pytanie dotyczące pracy na platformach
    Od: "Bartek.B" <b...@o...pl>

    Co myslicie o pracy na platformach wiertniczych ??
    Czy jest bardzo szkodliwa dla zdrowia ???

    Pozdrawiam Bartek

    --
    http://www.webwweb.pl/link.php?id=1525 - Otwarty Katalog Internetowy
    - bezpłatny katalog stron www tworzony wyłącznie przez Użytkowników.

  • 2. Data: 2004-09-03 12:57:48
    Temat: Re: mam pytanie dotyczące pracy na platformach
    Od: Michal <u...@a...pl>

    "Bartek.B" <b...@o...pl> wrote in news:ch9nop$stu$1@news.onet.pl:

    > Co myslicie o pracy na platformach wiertniczych ??
    > Czy jest bardzo szkodliwa dla zdrowia ???
    >
    > Pozdrawiam Bartek

    Jesli nie masz tam byc nurkiem, ani nie zamierzasz wpasc do wody, to praca jest dosc
    bezpieczna. Za bardzo nic ci sie nie moze stac, chyba ze np. wybuchnie pozar, ale to
    moze stac sie wszedzie, w kazdym razie takie platformy maja swietne systemy
    ratowania zycia, wiec ja bym sie nie martwil. Bardziej niebezpieczne jest
    spacerowanie noca po warszawskiej pradze polnoc, ale za to nie placa duzych
    pieniedzy. Takie jest moje zdanie