PracaGrupypl.praca.szukanamam pytanie do grupy

  • 1. Data: 2004-02-15 00:29:07
    Temat: mam pytanie do grupy
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    prosze mi powiedzic na czym polege dokładnie praca telemarketera
    mam propozycje własnie takiej pracy i chciałabym wiedzic cos wiecej o niej
    moze ktos odpowie kto tak pracuje
    pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2004-02-15 08:41:34
    Temat: Re: mam pytanie do grupy
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prosze mi powiedzic na czym polege dokładnie praca telemarketera
    > mam propozycje własnie takiej pracy i chciałabym wiedzic cos wiecej o niej
    > moze ktos odpowie kto tak pracuje

    niewdzieczne zajecie
    dostajesz fotel, telefon, liste numerow do wydzwonienia i jakis produkt albo
    usluge do wcisniecia

    poniewaz figuruje w wielu takich listach - NIGDY NIE OGLASZAJCIE SIE W
    PANORAMIE FIRM :)) - i mam sporo takich telefonow dziennie, moge zapewnic,
    ze wiekszosc oferowanych produktow traci oszustwem albo nikomu do niczego
    nie sa potrzebne, albo jedno i drugie :)), poza tym dzwoniacy zachowuja sie
    straszliwie szablonowo i nieudolnie (pewnie istnieje jeden podrecznik
    telemarketingu po polsku, wszyscy czytaja ten sam i zachowuja sie tak samo
    ;) ), ogolnie wielkie zlodziejstwo czasu - domyslasz sie, ze dla dzwoniacego
    szansa na osiagniecie sukcesu wyraznie dazy do zera... a mnie ta zabawa
    zabiera 15 -30 min dziennie...

    nie masz innych ofert?:)