PracaGrupypl.praca.szukana › mam duze doswiadczenie i szukam stalej/wawa

  • 1. Data: 2007-01-17 10:39:58
    Temat: mam duze doswiadczenie i szukam stalej/wawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 52 lata. Posiadam duże doświadczenie, podaję poniżej. Poszukuję
    stałej pracy w solidnej firmie, która da mi przede wszystkim możliwość
    dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby
    odpowiedzialna, rzeczowa
    i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłabym zainteresowany pracą
    biurowa, administracyjną, ciekawą oraz dającą możliwości samorealizacji.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    c...@o...pl

    Umiejętności:

    Grafik CAD organizowany przez Centrum Kursów i Szkoleń Komputerowych

    Kurs szacowania nieruchomości

    /wymogi programowe spełnione przez MGPiB prowadzone. przez wykładowców
    Akademii Rolniczo-Technicznej z Olsztyna 120 godz./

    Kurs I Stopnia "ABC Zamówień Publicznych"

    - prowadzenie całościowe mag.tech-chem

    - skanowanie kartograficznych rys. techniczne oraz zgrywanie ich na nośniki
    danych

    - kreślenie rys. technicznych

    - prowadzenie spraw kadrowych

    - wykonywanie rys. technicznych na komputerze, współpraca z kadrą
    inżynierską

    Dodatkowe umiejętności
    ? j. rosyjski - znajomość bierna

    ? j. niemiecki - znajomość bierna

    ? prawo jazdy kat. B

    ? OBSŁUGA KOMUTERA /Word, Excel, program magazynowy Symfonia,
    Internet - poczta elektroniczna (Outlook Express, Lotus Notes), obsługa
    systemu Windows, wyszukiwanie informacji/

    -dobra organizacja pracy biurowej (prace biurowe oraz administracyjne)
    -umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    -umiejętność pisania pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych,
    - zajmowanie się gospodarką magazynową,

    2) Predyspozycje:
    -zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;
    -doskonała organizacja pracy;
    -cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, uprzejmość,
    punktualność, kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie i piśmie oraz
    komunikatywność;

    Z poważaniem

    Maria