PracaGrupypl.praca.szukana › małopolskie - Nowy Sącz - szukam pracy!

  • 1. Data: 2003-08-20 05:29:50
    Temat: małopolskie - Nowy Sącz - szukam pracy!
    Od: "zdrapka" <z...@h...pl>

    Umiejętności:
    Biegła obsługa komputera w środowisku Microsoft Windows XP,
    bardzo dobra znajomość programów:
    MS Office XP (Excel, Word, Outlook), Corel Draw 9.0,
    obsługa sieci Internet
    oraz znajomość zagadnień z zakresu tworzenia stron www;
    Prawo jazdy kat. B - prywatny samochód osobowy (7 lat praktyki w
    prowadzeniu auta, bezwypadkowa jazda - samochód służbowy w poprzednim
    miejscu pracy).

    Zainteresowania
    Informatyka, elektronika, Internet, nowoczesne systemy telekomunikacyjne,
    sport (głównie koszykówka) i motoryzacja.

    Dodatkowe informacje
    Posiadam zdolność szybkiej adaptacji w nowym miejscu pracy oraz
    wrodzony zmysł organizacyjny. Wyróżnia mnie również konsekwentne działanie,
    głębokie poczucie obowiązku oraz zdyscyplinowanie. Osiągam bardzo dobre
    wyniki przy pracy zarówno indywidualnej jak zespołowej. Doskonale organizuję
    swój czas, wykazując duże zaangażowanie przy realizacji powierzonych mi
    zadań. Nie boję się odpowiedzialności. Gwarantuję pełną dyspozycyjność. Mam
    uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Interesuje mnie praca najchętniej jako przedstawiciel handlowy na terenie
    województwa małopolskiego, ale nie wykluczam również innych możliwości.
    Bardziej interesuje mnie rejon Nowego Sącza.

    Proszę o oferty na mail zwrotny.

    Paweł