PracaGrupypl.praca.dyskusje:: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?

  • 11. Data: 2002-05-12 15:30:38
    Temat: Re: dlaczego nie polecam mbank
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > marudzicie. kurcze, co to jest, ze do marudzenia to wszyscy sie az pala ?
    > ale zeby pochwalic albo dac jakas sensowna rade to nie ma prawie nikogo.

    OK. Ja jestem wlascicilem konta w mBanku od ponad roku i jestem zadowolony.
    Wszelka pomoc techniczna w tym zapytania do banku dzialaja okej. Odpowiadaja
    naprawde szybko. Nie wiem jak jest teraz, lecz gdy ja zakladalem konto wszytsko
    szlo bezproblemowo i szybciutko. Ostatnio zakladalem także konto matce zero
    problemow. Telefon po 2 dniach. A że sa takie przypadki (opoznien) po prostu
    zdarza sie czasami. Nikt nie jest doskonaly.

    MS

  • 12. Data: 2002-05-13 07:24:58
    Temat: Re: :: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    In pl.praca.dyskusje sickboy.lub.pl <s...@i...pl> wrote:
    > o i tu sie mylisz . mBank postawil na dziwne rzeczy, m.in. nie neguje takich
    > dzialan jakie prezentuje kolega. to po prostu chamstwo. ja nie zaloze nigdy
    > w mbanku. za popieranie spamer?w.
    a co mieli robic w przypadku wyslania spamu? he?
    Lukasz

    --
    left: 12148624
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 13. Data: 2002-05-15 08:18:04
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > a co mieli robic w przypadku wyslania spamu? he?

    powinni wyrzucac takich gosci z programu, a tego nie robią, a nawet
    popierają spamowanie (moze nie na grupach, ale zachecaja do wysylania ofert
    znajomym - czysty spam)

    sickboy

  • 14. Data: 2002-05-16 07:17:53
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    sickboy.lub.pl <s...@i...pl> wrote:

    > powinni wyrzucac takich gosci z programu, a tego nie robi?, a nawet
    > popieraj? spamowanie (moze nie na grupach, ale zachecaja do wysylania ofert
    > znajomym - czysty spam)
    zbyt proste aby bylo dobre...
    teraz wyobraz sobie ze ktos podpisujacy sie Twoim nazwiskiem i imieniem
    wysyla spam, i co? maja dochodzic po naglowkach skad wyslales, czy to mogles
    byc Ty, prosic tepse o bilingi?
    tez nie znosze spamu - kilka dni temu z tego powodu zrezygnowalem z jednego
    konta.
    Lukasz

    --
    left: 11889967
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 15. Data: 2002-05-16 08:19:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik sickboy.lub.pl napisał:
    (...)
    > powinni wyrzucac takich gosci z programu, a tego nie robią, a nawet
    > popierają spamowanie (moze nie na grupach, ale zachecaja do wysylania ofert
    > znajomym - czysty spam)

    Najprawdopodobniej spam zostanie w najbliższych latach zalegalizowany,
    podobnie jak reklama w TV. Będziesz płacił za robienie Ci wody z mózgu,
    to jest docelowy, idealny model społeczeństwa.

    Dogbert

  • 16. Data: 2002-05-20 12:51:50
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najprawdopodobniej spam zostanie w najbliższych latach zalegalizowany,
    > podobnie jak reklama w TV. Będziesz płacił za robienie Ci wody z mózgu,
    > to jest docelowy, idealny model społeczeństwa.

    no to super :) ja wysiadam :)

    include ('pozdr.n'); // for all

    . : chory chlopczyk : .
    s...@i...pl
    galeria dla chorych: http://republika.pl/galeriagliwicelublin/
    ===smile, it makes people wondering what you are thinking about===

  • 17. Data: 2002-05-20 12:54:37
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

> [...]
    > teraz wyobraz sobie ze ktos podpisujacy sie Twoim nazwiskiem i imieniem
    > wysyla spam, i co? maja dochodzic po naglowkach skad wyslales, czy to

    ale wiekszosc tych ktorzyw to weszli maja stałe IP (bo chyba nie wyobrazasz
    sobie ze zarobisz cos w ten sposob siedzac na modemie, no nie?) wiec
    przegladniecie naglowkow nie byloby zlym pomyslem. na pewno wielu gosci
    byloby zbyt cwanych zeby dac sie zlapac ale jakies 80% spamerow zostaloby
    wyeliminowanych.