PracaGrupypl.praca.dyskusje › losowanie ZUS (OFE)

  • 11. Data: 2004-01-08 14:41:46
    Temat: Re: losowanie ZUS (OFE)
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    > Bzdura, do 10.01 trzeba być członkiem funduszu a nie tylko wypełnić formularz.
    > Jak już spamujesz to chociaż pisz prawdę.
    Bzdura, członkiem funduszu trzeba być (z poinformowaniem ZUS) do końca
    stycznia, data na deklaracji musi być do 10.01.2004

    Warto sprawdzac dokładnie.

  • 12. Data: 2004-01-08 14:48:24
    Od: w...@p...onet.pl

    > Z uzytego przez Pania sformulowania. "Jeśli jest ktoś zainteresowany
    > przystąpieniem do OFE jeszcze PRZED losowaniem ZUS, zapraszam na mail lub
    > strone"
    cały czas jakoś nie widzę w tym zdaniu tego akurat sensu. nawet po
    zastosowanbiu metod logiki matematycznej. Jak widać wszystko jest kwestią
    interpretacji.

    [ciach]

    > Tak - bo wtedy to jest reklama, ktora nie powinna miec tu miejsca

    tja. czyli wystarczy się 'popodszywac' za osobe trzecią i pisac dokładnie to
    samo. i będzie ok znaczy. no w końcu, przynajmniej teoretycznie, nie będzie to
    osoba zatrudniona przy ing czyli wszystko ok?

    > Dalem - kazduy sobie sam wyszukuje i kontaktuje sie z interesujacym go OFE
    jasne. tyle że ja pisałam konkretnie- o możliwościu wysłania danych do
    deklaracji za pomocą internetu. a tu już nie każdy ofe. zdesztą, gwarantować
    pewnien poziom i czas mogę tylko za siebie.

    [ciach]
    > BTW: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04010
    8/index.html
    txs.

    > A czym rozni sie Pani oferta od np tej? :
    > http://www.ing.pl/u235/navi/54793
    jak pisałam- CZASem. Ja to po prostu załatwiam szybciej i, ze tak
    powiem 'przystępniej'. Na stronie głównej firmy jest to zwykła masówka.

    > Pani post (ten, jak rowniez na pl.biznes) byl zwykla reklama swoich uslug.
    > Ani jedna ani druga grupa nie sluzy do tego (czy raczej nie powinna sluzyc).
    Każdy sądzi po sobie, tak jak pisałam- dostawałam dużo maili z pytaniem o czas
    jaki został do przystąpienia, stąd moje posty. A doszukiwanie się wszystkich
    intencji... zawsze się coś znajdzie.

    W. Zaleska
    www.epolisa.republika.pl