PracaGrupypl.praca.szukanalogistyka/sekretariat/asystentka

  • 1. Data: 2003-08-02 15:20:00
    Temat: logistyka/sekretariat/asystentka
    Od: "Anna K" <a...@W...pl>

    Witam!

    Studiuję zaocznie zarządzanie i marketing (specjalność - zarządzanie
    finansami), ukończyłam PSSiJO w Warszawie. W stopniu dobrym znam język
    angielski, w stopniu komunikatywnym język rosyjski.

    Praktykę zdobyłam w PLL LOT S.A. (pion handlowy, dział przewozów grupowych)oraz
    w ERICSSON Sp. z o.o. (dział marketingu i sprzedaży). Od 03.2001 pracuję jako
    spedytor międzynarodowy w HARVE BENARD Sp. z o.o.

    Szukam pracy dającej satysfakcję i szansę na dalszy rozwój zawodowy.
    Preferowane miejsce pracy - Warszawa lub tereny podwarszawskie (strona
    północna). Jestem gotowa zmienić obecne zajęcie od zaraz!

  • 2. Data: 2003-08-02 15:22:38
    Temat: Re: logistyka/sekretariat/asystentka

    hej