PracaGrupypl.praca.szukanalodz-mloda, ambitna, dyspozycyjna

  • 1. Data: 2006-03-03 17:14:27
    Temat: lodz-mloda, ambitna, dyspozycyjna
    Od: p...@i...pl

    Witam!
    W związku z tym że z dniem 01.11.2005 stałam się osobą bezrobotną

    pilnie poszukuje pracy na terenie Łodzi lub okolic.
    Poniżej umieszczam moje CV aby naświetlić moje dotychczasowe
    kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

    Emilia Jankowska
    ur.30.07.1981
    zam. Łódź
    tel. 0-510-389-686
    e-mail: P...@i...pl

    WYKSZTAŁCENIE

    10.1999- 07.2003
    Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu w Łodzi:
    - tytuł licencjat marketingu.
    09.1995- 06.1999
    XL VI Liceum Ogólnokształcące w Łodzi.

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

    05.2004 - 10.2005

    Zatrudnienie w ,,Agencji Pracy Tymczasowej" :
    Active Plus Sp. z o.o., Work service Sp. z o.o., Ips Sp z o.o.
    miejsce pracy: Telekomunikacja Polska Sp. z o.o.
    - telefoniczne udzielanie informacji na temat produktów, promocji
    TP S.A.
    - wprowadzanie zleceń, aktywacja usług
    - sprzedaż usług i produktów
    - rozpatrywanie problemów klienta związanych z usługami,
    promocjami i instrukcją obsługi aparatów
    - przyjmowanie zleceń o usterkach

    05.2004 - 05.2004

    Szkolenie z zakresu wiedzy na stanowisku doradca klienta w
    Telekomunikacji Polskiej S.A.

    02.2004 - 04.2004

    Roxa w Łodzi - barmanka
    - sporządzanie zamówień napojów alkoholowych
    - przeprowadzanie inwentaryzacji

    07.1999 - 07.2003

    Mc Donald`s w Łodzi
    marzec 2000 instruktor
    - motywacja pracowników do wydajniejszej pracy.
    - szkolenie pracowników z procedur firmy McDonald`s
    październik 2002 manager
    - zarządzanie personelem
    - sporządzanie zamówień produktów do restauracji
    - przeprowadzanie inwentaryzacji wedle wymogów firmy
    - sporządzanie grafików szkoleniowych dla personelu
    - sporządzanie grafików dni pracy

    UMIEJĘTNOŚCI

    Umiejętność zarządzania personelem.
    Języki:
    - angielski- stopień podstawowy
    - rosyjski- stopień podstawowy
    - niemiecki- stopień podstawowy
    Obsługa komputera: programy MS Word, MS Excel, Adobe Photoshop,Corel
    Draw
    Zdolność do podejmowania własnych decyzji.
    Łatwa adaptacja w nowych warunkach.
    Umiejętność i praktyka pracy w zespole.

    ZAINTERESOWNIA

    - malarstwo