PracaGrupypl.praca.szukana[lodz] Webmaster szuka pracy

  • 1. Data: 2005-04-12 22:55:40
    Temat: [lodz] Webmaster szuka pracy
    Od: "(A)rturo " <o...@g...pl>

    Projektowaniem grafiki na potrzeby Internetu zajmuje się od kilku lat. Na
    swoim koncie mam zrealizowanych kilkaset projektów od dużych serwisów WWW,
    przez proste wizytówki i banery reklamowe.
    Współpracowałem z wieloma firmami, instytucjami czy osobami prywatnymi.
    Zdobyte doświadczenie pozwala mi obecnie na szybsze poznanie oczekiwań klienta
    jak i szybką kreacje zleconego projektu i trafienie w gusta zleceniodawcy.

    Chetnie podejmne sie kolejnego zlecenia jak i pracy w danej firmie.
    http://cimoch.org
    Lodzi i okolice
    Po CV zapraszam na mail: artur(at)cimoch.org