PracaGrupypl.praca.dyskusjelikwidacja firmy a zasiłek dla bezrob. › likwidacja firmy a zasiłek dla bezrob.
    From: "magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: likwidacja firmy a zasiłek dla bezrob.
    Date: Tue, 1 Apr 2003 23:36:00 +0200

    Witam wszystkich i proszę bardziej zorientowanych o info: moja firma jest w
    stanie likwidacji, tak więc mimo iż jestem w 4 miesiącu ciąży niebawem
    zostanę zwolniona. Wiem, że ZUS będzie mi płacił do końca urlopu
    macierzyńskiego, potem niestety pozostanę bez etatu i bez urlopu
    wychowawczego. Czy przysługiwać mi będzie zasiłek dla bezrobotnych? Jeśli
    tak to czy od razu, czy po jakimś okresie czasu? Dziękuję za odpowiedzi.
    Magda.