PracaGrupypl.praca.szukana[legnica.net.pl] praca weekendy, wakacje dla niepelnoletniej

  • 1. Data: 2010-04-28 16:15:17
    Temat: [legnica.net.pl] praca weekendy, wakacje dla niepelnoletniej
    Od: Ola<w...@g...com>

    roznoszenie ulotek mam skończone 15 lat, mieszkam w miłkowicach (koło
    legnicy). interesuje mnie praca w weekendy i wakacje, najlepiej na terenie
    legnicy, np. roznoszenie ulotek, sprzątanie lub opieka nad dziećmi.
    wcześniej sprzątałam u weterynarza (dwa razy w tygodniu, przez pół roku)
    oraz roznosiłam ulotki (całe wakacje w 2009 roku). jestem osobą pracowitą,
    otwartą, wesołą, wytrwałą, łatwo nawiązującą nowe znajomości. proszę o
    kontakt: gadu gadu &amp;#8211; 13948364

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=57737
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a