PracaGrupypl.praca.szukana[kuj-pom lub zdalnie] Serwery Linuxowe (RedHat\Fedora)

  • 1. Data: 2005-11-17 16:38:07
    Temat: [kuj-pom lub zdalnie] Serwery Linuxowe (RedHat\Fedora)
    Od: "Pawel Rutkowski" <r...@m...com.pl>

    Inżynier technologii informatycznych z wieloletnim doświadczeniem w pracy na
    serwerach Linuxowych(RedHat/Fedora) podejmie się pracy dodatkowej w
    konfiguracji lub instalacji od podstaw w/w. systemów operacyjnych.

    Jestem w stanie skonfigurować takie usługi:
    -DNS/FTP/HTTP/SSH/SAMBA/POP/IMAP/SMTP/MySQL
    -Firewall/VPN/Zarządzanie ruchem sieciowym
    -aktualizacje systemów/panele administracyjne do serwerów
    -Darmowe antyvirusy/antyspamy
    -Virtuale HTTP+wiele domen dla SMTP
    -Nadmiarowość(RAID) oraz bezpieczeństwo danych(kopie na streamer)

    Posiadam certyfikat: Red Hat Certified Technician(RHCT), który jeszcze jest
    rzadkością w Polsce.

    W firmie która chce rozpocząć pracę na własnym serwerze doradzę jak należy
    to zaplanować.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt na adres:
    r...@m...com.pl
    Paweł Rutkowski

  • 2. Data: 2005-11-19 04:17:13
    Od: Jacek <k...@p...com>

    Pawel Rutkowski wrote:
> [...]
    > -DNS/FTP/HTTP/SSH/SAMBA/POP/IMAP/SMTP/MySQL
    > -Firewall/VPN/Zarz?dzanie ruchem sieciowym
    > -aktualizacje systemów/panele administracyjne do serwerów
    > -Darmowe antyvirusy/antyspamy
    > -Virtuale HTTP+wiele domen dla SMTP
    > -Nadmiarowo?ae(RAID) oraz bezpiecze?stwo danych(kopie na streamer)
    >
    > Posiadam certyfikat: Red Hat Certified Technician(RHCT), który jeszcze jest
    > rzadko?ci? w Polsce.
    >
    > W firmie która chce rozpocz?ae prac? na w?asnym serwerze doradz? jak nale?y
    > to zaplanowaae.
    >
    > Osoby zainteresowane prosz? o kontakt na adres:

    A polskie litery dobrze ustawiasz?

  • 3. Data: 2005-11-19 09:29:42
    Od: ble <n...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > A polskie litery dobrze ustawiasz?
    Jak dla mnie to ty zle odpowiedziales bo ISO-8859-1 nie jest standardem dla

  • 4. Data: 2005-11-20 22:51:01
    Od: Jacek <k...@p...com>

    ble wrote:

    > Jak dla mnie to ty zle odpowiedziales bo ISO-8859-1 nie jest standardem dla
    > Polski tylko ISO-8859-2 w ktorym on napisal:)
    Masz rację :) Ale widzę, że profilaktycznie polskich liter nie pisałeś :).