PracaGrupypl.praca.szukana › kreślenie CAD - dolnośląskie

  • 1. Data: 2004-01-08 19:06:31
    Temat: kreślenie CAD - dolnośląskie
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Witam,
    szukam pracy jako kreślarz-projektant w branży żelbetu. Mam kilkuletnie
    doświadczenie w pracy zespołowej przy projektach budownictwa przemysłowego,
    także na rynek Niemiec - znajomość DIN 1045-1.
    Jestem technikiem mechanikiem i inż.budownictwa - podejmę się również
    tworzenia dokumentacji, niekoniecznie budowlanej.
    Jestem zdecydowany na zmiane miejsca zamieszkania w momencie podjęcia pracy.
    Znajomość: STRAKONa, AutoCADa, Corela...

    kontakt:
    0601 733 112
    mail: k...@g...pl

  • 2. Data: 2004-01-11 20:36:21