PracaGrupypl.praca.szukanakreatywny grafik komputerowy [ DTP | webdesign | Flash ], 1 projekt gratis › kreatywny grafik komputerowy [ DTP | webdesign | Flash ], 1 projekt gratis
    From: "Łukasz Kowalczyk" <l...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: kreatywny grafik komputerowy [ DTP | webdesign | Flash ], 1 projekt gratis
    Date: Fri, 5 Sep 2003 13:35:00 +0200

    // Szukam zleceń z zakresu DTP/grafika reklamowa/bannery:

    Aktualnie oferuję usługi z zakresu:
    :: projekty ulotek/folderów/wizytówek/plakatów
    :: projekty logotypów i corporate identity
    :: projekty bannerów reklamowych zwykłych i interaktywnych w technice Flash

    // Prostsze projekty realizuję w 24 godziny od złożenia zamówienia.
    Oferuję atrakcyjne warunki współpracy agencjom interaktywnym, reklamowym i
    drukarniom.

    // UWAGA!
    Na dobry początek proponuję wykonanie jednego projektu bezpłatnie, po to by
    mogli Państwo ocenić moje umiejętności i perspektywy dalszej współpracy.

    // Trochę o mnie...
    Jestem samodzielnym grafikiem z 3-letnim doświadczeniem w projektowaniu
    grafiki i multimediów na potrzeby internetu oraz materiałów DTP do druku.
    Gwarantuję profesjonalną współpracę, dobre pomysły oraz terminowe
    realizowanie zleceń.
    Doskonale znam technologie technologie internetowe, bardzo dobrze orientuję
    się w najnowszych trendach w dziedzinie designu. Pracuję we własnym studiu
    projektowym. Pracuję zdalnie na Umowę Zlecenie, mam możliwość wystawienia
    faktur VAT.

    // Moje portfolio dostępne jest pod adresem:
    www.pixeligence.com

    Pozdrawiam
    Łukasz Kowalczyk
    l...@p...com