PracaGrupypl.praca.szukanakorepetycje z języka angielskiego (Warszawa/Piaseczno/Pruszków)korepetycje z języka angielskiego (Warszawa/Piaseczno/Pruszków)
  • Data: 2003-01-23 08:23:10
    Temat: korepetycje z języka angielskiego (Warszawa/Piaseczno/Pruszków)
    Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem absolwentką Anglistyki UW. Przez rok uczyłam w szkole językowej,
    obecnie prowadzę 120-godzinny kurs językowy w administracji państwowej. Z
    chęcią udzielę korepetycji zarówno indywidualnych, jak i grupowych na
    poziomach elementary - upper intermediate. Zajęcia prowadzę w luźnej, ale
    motywującej do nauki atmosferze.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na mail: d...@o...pl

    Pozdrawiam,
    Iza