PracaGrupypl.praca.szukanakorepetycje z biologii

  • 1. Data: 2003-12-05 17:02:37
    Temat: korepetycje z biologii
    Od: "studentka 5 roku biologii" <m...@a...pl>

    Udzielam profesjonalnych korepetycji (na terenie Warszawy: mogę dojechać lub
    przyjąć u siebie) z biologii, chemii, języka polskiego (zakres szkoły
    podstawowej i średniej), wiedzę przedstawiam w sposób łatwo przyswajalny i
    konkretny, dbając jednocześnie o interesującą formę wykładu. Podpowiadam jakich
    technik mnemotechnicznych użyć starając sie zapamiętać konkretne partie
    materiału. Cena za 60 minut- do uzgodnienia. Kontakt do mnie:
    m...@a...pl lub tel.: 554 87 12 (do 10:00 rano oraz po 20 wieczorem)