PracaGrupypl.praca.szukana › korepetycje z angielskiego-Warszawa

  • 1. Data: 2003-12-06 23:03:18
    Temat: korepetycje z angielskiego-Warszawa
    Od: "dorra" <d...@p...onet.pl>

    Pomogę w odrabianiu lekcji z angielskiego, jak również douczę gramatyki i
    słownictwa, najchętniej dzieci ze szkoły podstawowej i gimnazjum (lecz
    również licealistów) z okolic Bielan i Żoliborza.
    Uczyłam się angielskiego od początku podstawówki i można powiedzieć, że
    "wszedł mi w krew" ;)) - teraz każdy moment, kiedy mogę się nim posługiwać
    jest przyjemnością i wciąż pragnę poszerzać moją wiedzę w tej materii.
    Ponadto udzielałam przez rok korepetycji dziewczynce z 5 klasy, w tym roku
    zdaję certyfikat FCE. Studiuję dziennie na 3 roku neofilologii na
    Uniwersytecie Warszawskim.
    Cenię swoją pracę, ale wiem jak droga i ważna jest teraz nauka języków,
    dlatego też za godzinę zegarową zajęć liczę sobie tylko 15 zł (jeśli zajęcia
    odbywać się będą u mnie) lub 20 zł (w domu ucznia).

    Proszę o kontakt w tej sprawie pod nr telefonu 0-695-587-764.

    --
    Dorota