PracaGrupypl.praca.dyskusjekorepetycje a uprawnienia pedagogiczne › korepetycje a uprawnienia pedagogiczne
    From: "Gosia" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: korepetycje a uprawnienia pedagogiczne
    Date: Wed, 25 Aug 2004 19:06:48 +0200

    Witam grupowiczów.
    Mam pytanie, może ktoś się orientuje.Chciałabym założyć działalność
    gospodarczą w zakresie korepetycji. Chodzi o pomoc dla studentów, ew.
    uczniów szkoł średnich przed maturą w zakresie matematyki i podstaw
    informatyki. Jestem magistrem matematyki, specjalność zawodowa: zastosowania
    matematyki z informatyką w bankowości i ubezpieczeniach. Czy żeby rozpocząć
    taką działalność jest konieczne ukończenie kursu pedagogicznego? Ewentualnie
    czy wystarczy zaświadczenie, ze taki kurs jest rozpoczęty?

    Pozdrawiam
    Gosia