PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant telefoniczny tp - jak z tym ?

  • 1. Data: 2004-06-23 16:06:25
    Temat: konsultant telefoniczny tp - jak z tym ?
    Od: "cez" <c...@h...com>

    jak wygląda praca konsultanta telefonicznego w tp
    -zarobki
    -szkolenia
    -obowiązki
    -czas pracy

    Jak ktoś się może podzielić informacjami to bede bardzo wdzięczna :-)

  • 2. Data: 2004-06-23 16:49:06
    Temat: Re: konsultant telefoniczny tp - jak z tym ?
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    > jak wygląda praca konsultanta telefonicznego w tp
    > -zarobki
    > -szkolenia
    > -obowiązki
    > -czas pracy

    Moge Ci napisac, jak jest w polpaku (oddzial TPSA odpowiedzialny za
    dzierzawe lacz transmisji danych), w call center

    Ad. 1) Po 5 latach pracy 2000 brutto
    Ad. 2) Nie ma zadnych, oprocz wprowadzajacego
    Ad. 3) Jak to zwykle. Odbieranie telefonow, robienie zgloszen na kompie,
    przekazywanie do Help Desku, zamykanie zgloszen
    Ad. 4) System jest taki. Jeden miesiac na 8 godzin codziennie, jeden miesiac
    w systemie 12p-24w-12p-48w

  • 3. Data: 2004-06-23 16:54:19
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    > Ad. 2) Nie ma zadnych, oprocz wprowadzajacego

    Poprawia mnie osoba, ktora tam pracuje, ze bywaja jakies szkolenia. "Z
    obslugi trudnego klienta" itp.....

  • 4. Data: 2004-06-23 22:00:12
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    nedza 8 zl / g BRUTTO :-)

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-06-24 00:02:12
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "Jarek" <p...@p...com> wrote in message
    > Ad. 4) System jest taki. Jeden miesiac na 8 godzin codziennie, jeden
    miesiac
    > w systemie 12p-24w-12p-48w

    Co to za system?

  • 6. Data: 2004-06-24 20:49:33
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Co to za system?

    Idziesz na 12 godzin do pracy, tu na 8 rano (12p). Potem masz cala noc i
    nastepny dzien wolne (24w). Idziesz na noc, na 12 godzin do pracy, tu na 20
    (12p). A na koniec masz 48 godzin wolnego (48w) i od nowa. Ot i cala
    tajemnica :-)

  • 7. Data: 2004-06-25 00:30:58
    Od: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>

    > nedza 8 zl / g BRUTTO :-)

    kurde gdzie dają 8 brutto ?
    ja pracuje w tp przez firme zewnętrzną i dostaję 6,5 brutto :)
    ale bardzo podoba mi sie ta praca, z tym ze od pazdziernika szukam czegos
    ciekawszego ;)