PracaGrupypl.praca.szukanakonstruktor elektronik/ w domu

  • 1. Data: 2005-04-11 09:23:24
    Temat: konstruktor elektronik/ w domu
    Od: "Jacek" <t...@p...onet.pl>

    Mam ponad 9-o letnie doświadczenie w pracy jako konstruktor elektronik.
    Potrafię projektować, pisać programy i uruchamiać układy elektroniczne
    zawierające mikrokontrolery. Do dzisiaj pracowałem z mikrokontrolerami firm:
    Atmel, Intel, Fujitsu, choć nie stanowi dla mnie problemu rozpoczęcie z inną
    rodziną tych układów. Projektowałem: wagi, urządzenia telekomunikacyjne, z
    dziedziny techniki samochodowej i wiele innych.
    Posiadam niezbędne wyposażenie do pracy w domu. Oczekuję przede wszystkim na
    oferty pracy w domu, z okresowymi kontaktami osobistymi. W razie
    zainteresowania prześlę CV

    email: t...@p...onet.pl