PracaGrupypl.praca.szukana › konstruktor elektronik

  • 1. Data: 2006-08-12 08:07:02
    Temat: konstruktor elektronik
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy dodatkowej jako konstruktor elektronik. Posiadam ponad
    ośmioletnie doświadczenie w projektowaniu urządzeń elektronicznych z
    mikrokontrolerami i w pisaniu oprogramowania na nie w C i asemblerze.
    Pisałem moduły obsługi wielu urządzeń i stosowanych peryferii, np.:
    wyświetlacze LED i LCD, klawiatury, porty szeregowe, kasy fiskalne, drukarki
    (po RS232), przetworniki AC i innych. W swojej pracy posługiwałem się
    emulatorami sprzętowymi (Nohau, Emul51), jak również mogę pracować bez
    użycia tego sprzętu. Oprócz mikrokontrolerów rodziny '51, uzywalem
    mikrokontrolerow firm: Fujitsu, Microchip i Atmel.

    Posiadam również doświadczenie w technice telekomunikacyjnej i (choć
    krótkie) w motoryzacyjnej.
    Mieszkam w Lublinie.

    kontakt: j...@p...onet.pl
    Jacek Majewski