PracaGrupypl.praca.dyskusjekomputerowe wspomaganie produkcji - co po tym kierunku

  • 1. Data: 2002-09-27 07:13:34
    Temat: komputerowe wspomaganie produkcji - co po tym kierunku
    Od: "Jacek" <J...@w...pl>

    Witam wszystkich. Prosilbym o opinie czy warto konczyc kierunek "komputerowe
    wspomaganie produkcji"? Co mozna robic/gdzie pracowac po tym kierunku czy
    tez specjalnosci. A moze ktos ze studentow lub absolwentow bedzie mogl sie
    wypowiedziec. Jakie sa szanse na rynku pracy dla swiezo upieczonego
    magistra/licencjata po tych studiach.
    Wielkie dzieki
    pzdr
    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-27 08:51:32
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tez specjalnosci. A moze ktos ze studentow lub absolwentow bedzie mogl sie
    > wypowiedziec. Jakie sa szanse na rynku pracy dla swiezo upieczonego

    co będzie za pare lat - nie wiadomo... aktualnie w zasadzie nie ważne jaki
    kierunek skończysz. ważne byś był dobry w tym co robisz no a najlepiej byś
    miał dobre plecy :))

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-09-27 09:00:50
    Od: "Jacek" <J...@w...pl>

> [...]
    > kierunek skończysz. ważne byś był dobry w tym co robisz no a najlepiej byś

    Dzieki ale nie o plecy pytalem. Chce sie uczyc dla siebie i chcialbym
    wiedziec gdzie po tym mozna pracowac przynajmniej teoretycznie.
    pzdr
    Jacek

  • 4. Data: 2002-09-27 15:59:37
    Od: d...@t...net

    Jesli to ma jakis zwiazek z ERP to szanse sa dobre

    In article <an10n5$79o$1@news.tpi.pl>, Jacek <J...@w...pl> writes:
> [...]
    >tez specjalnosci. A moze ktos ze studentow lub absolwentow bedzie mogl sie
    >wypowiedziec. Jakie sa szanse na rynku pracy dla swiezo upieczonego

    http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
    NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
    made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email a...@n...net

  • 5. Data: 2002-09-28 10:58:32
    Od: "Wojtek Ant" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@t...net> napisał w wiadomości
    > Jesli to ma jakis zwiazek z ERP to szanse sa dobre

    wlasnie, poszukiwani sa specjalisci, a specjalista od np. wzdrozen systemow
    ERP zostaje sie pracujac przy projektach
    czy sa jakowes szkoly przygotowujace do objecia takowego stanowiska?
    ktore dawalyby mozliwosc pracy bez doswiadczenia?
    chyba w to nie wierze

    --
    z pozdrowieniami
    Wojtek A.

  • 6. Data: 2002-09-30 08:03:07
    Od: YBrass <y...@o...pl>

    Jacek wrote:

    > Dzieki ale nie o plecy pytalem. Chce sie uczyc dla siebie i chcialbym
    > wiedziec gdzie po tym mozna pracowac przynajmniej teoretycznie.
    > pzdr
    > Jacek
    a ja poszedlem an informatyke zeby byc informatykiem ...he, he
    uczyc sie dla siebie to mozesz po zajeciach, a na uczelni to sie egaminy
    zdaje :))) (tak jest u mnie na PŁ)

    pzdr
    ybrass