PracaGrupypl.praca.szukana › kolega zza wschodniej granicy szuka pracy - tanio

  • 1. Data: 2003-07-03 12:03:31
    Temat: kolega zza wschodniej granicy szuka pracy - tanio
    Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>

    Witam !

    Poznałem niedawno na festiwalu Malta w Poznaniu pewnego >>poczciwego<<
    chłopaka
    zza wschodniej granicy. Przyjechał na wakacje i szuka pracy za bardzo małe
    pieniądze. Z zawodu jest hydraulikiem. Jeśli ktoś miałby ochotę zatrudnić go
    prywatnie do prostych, małopłatnych prac proszę o kontakt. Chłopak jest
    silny, dobrze zbudowany, rozumie po polsku, mówi po rosyjsku.

    pozdrawiam Olek

  • 2. Data: 2003-07-03 13:09:29
    Od: "knock" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > prywatnie do prostych, małopłatnych prac proszę o kontakt. Chłopak jest
    > silny, dobrze zbudowany, rozumie po polsku, mówi po rosyjsku.

    do domu!!!! a nie naszym bezrobotnym prace obierac!!!!!

  • 3. Data: 2003-07-03 14:16:52
    Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>

    Użytkownik "knock" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > go
    >
    > do domu!!!! a nie naszym bezrobotnym prace obierac!!!!!

    Wielu naszych bezrobotnych pobiera zasiłek, odrzuca składane przez urząd
    pracy oferty, pracuje na czarno. Ciekawe kto z nich pracowałby za 1-2 pln/h
    ? Z kolei młodzi ludzie zachęceni w TV cukierkowym obazem zycia w USA albo
    nie chce nic robic albo szuka "łatwych" pieniędzy.

    Nie wszystko jest czarno-białe. I zastanów się czy w Twojej rodzinie nie ma
    kogoś kto jexdził do Niemiec jako gastarbeiter.

    pozdrawiam Olek

  • 4. Data: 2003-07-03 14:17:45
    Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>

    Użytkownik "knock" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    małe

    > do domu!!!! a nie naszym bezrobotnym prace obierac!!!!!

    Aha, i tnij posty.
    pozdr Olek

  • 5. Data: 2003-07-03 15:29:54
    Od: "Igon" <i...@p...onet.pl>

    > Wielu naszych bezrobotnych pobiera zasiłek, odrzuca składane przez urząd
    > pracy oferty, pracuje na czarno. Ciekawe kto z nich pracowałby za 1-2
    pln/h
    No właśnie? Kto dałby się wykorzystywać jak ostatni osioł? Ludzie wolą
    pracować na czarno bo zarabiają więcej kasy a jeżeli nie mają wogóle pracy
    to jej na pewno nie odrzucają i przyjmą nawet za 1-2 zł z godzinę

    > ? Z kolei młodzi ludzie zachęceni w TV cukierkowym obazem zycia w USA albo
    > nie chce nic robic albo szuka "łatwych" pieniędzy.
    Taaak? Pokaż mi gdzie to zaobserwowałeś? Sam jestem młody niestety ale po
    tym poście zalała mnie krew! Szukam roboty dzień i noc aby tylko dorobić
    sobie trochę kasy na wakacje i wspomóc trochę rodzinę a ty mi tu wyskakujesz
    z osobą z zagranicy która wyprze wszystkich bo jest zwykłym "niewolnikiem"
    pracującym za trochę "żarcia".

    > Nie wszystko jest czarno-białe. I zastanów się czy w Twojej rodzinie nie
    ma
    > kogoś kto jexdził do Niemiec jako gastarbeiter.
    Nawet jeżeli ktoś jeździł to co? On chyba się nie ogłaszał z tym na lewo i
    prawo? A pozatym Niemcy to bogatszy od Polski kraj, u nas jest już
    wystarczająco mniejszości narodowych które zabierają nam prace spod nosa bo
    pracują za mniejsze pieniądze. Powiem krótko: Raus do własnego kraju szukać
    roboty a nie biednym zabierać spod nosa!