PracaGrupypl.praca.szukanakobieta lat40 szuka pracy

  • 1. Data: 2005-02-06 12:31:18
    Temat: kobieta lat40 szuka pracy
    Od: "IWONA " <i...@W...gazeta.pl>

    Poszukuję pracy ze względu na moją sytuację finansową jak i życiową.Mój mąż
    oszukiwał mnie od dwóch lat. Świat przewrócił mi się do góry nogami i nie
    potrafię sobie poradzić z tą sytuacją.Opiekuję się małym dzieckiem i
    myślałam, że podejmę pracę po ukończeniu przez nie 3 lat ale w obecnej
    sytuacji przebywanie cały czas w domu jest nie do zniesienia.Skończyłam ASP w
    Warszawie, wydział Architektury Wnętrz i nie jestem całkowitą idiotką choć w
    tej chwili czuję,że nie nadaję się do niczego. Może mogłabym pracować w
    sklepie, galerii kiosku,bibliotece czy w zupełnie innej branży.Wiem,że moje
    ogłoszenie w dzisiejszych czasach brzmi śmiesznie ale i tak próbuję.