PracaGrupypl.praca.szukanakierowca z busem szuka zleceń z lubelskiego

  • 1. Data: 2006-12-01 17:11:58
    Temat: kierowca z busem szuka zleceń z lubelskiego
    Od: "romanserwis" <r...@N...pl>

    Oferuję przewóz przedmiotów oraz paczek Fiatem Ducato 14 2,8D.
    Ładowność od 1,3 t, wymiary przestrzeni ładunkowej - 180x280x160
    Mogę zabrać wraz z towarem również dwie osoby. Jest również możliwość
    podpięcia przyczepy.

    Ceny już od 1zł/km brutto!
    W przypadku gdy wiozę paczki różnych Klientów - ceny za kg są zbliżone do
    cen poczty i konkurencyjne w stosunku do innych firm kurierskich

    Jestem z woj. lubelskiego i preferuję kursy z lubelskiego w każdy region
    kraju. A nawet za granicę.

    Jestem dyspozycyjny w dowolny dzień tygodnia, 24 godziny na dobę.

    Dbam o zabezpieczenie przewożonych przedmiotów, nie musisz tracić czasu i
    ich dokładnie pakować, ja to zrobię za Ciebie.
    Przestrzeń ładunkowa jest wyłożona wykładziną i ocieplona.

    Przyjmę każde, nawet nietypowe zlecenie.
    Nawiążę stałą współpracę z firmami.

    U mnie Faktura VAT lub paragon to standard. Chętnie podpisuję umowę na
    wykonywaną usługę.

    PPHU Roman Serwis
    Andrzej Romańczuk
    tel. 602 500 904, 083/3550321