PracaGrupypl.praca.dyskusjekiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie › kiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie
    From: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie
    Date: Sat, 7 Aug 2004 18:31:52 +0200

    otrzymałam zasiłek na zagospodarowanie pracując w szkole
    na 1/2 etatu; poinformowano mnie, ze jesli przepracuje
    2 lata w "budzetowce" wowczas nie bedzie on
    podlegal zwrotowi

    Pytanie brzmi:
    1. moja umowa o prace na czas okreslony nie zostala przedluzona;
    czy musze juz teraz zwrocic zasilek czy tez jesli
    hipotetycznie po wakacjach wroce do tej pracy to okres
    pozostawania bez zwiazku pracy sie nie liczy?

    2. komu i w jakim terminie nalezy zwrocic zasilek?

    3. jesli zasilek powinien byc juz zwrocony to czy istnieje
    ewentualnie mozliwosc odroczenia splaty
    do czasu az podejme prace? jesli tak: do kogo
    powinnam sie zwrocic z odpowiednim wnioskiem?

    Dziekuje za odpowiedzi