PracaGrupypl.praca.szukana › język rosyjski / certyfikat międzynarodowy / lektor / nauczycielka / tłumacz

  • 1. Data: 2003-02-12 00:23:03
    Temat: język rosyjski / certyfikat międzynarodowy / lektor / nauczycielka / tłumacz
    Od: "nova" <n...@w...pl>

    Witam!

    Aktualnie pracuję jako lektor języka rosyjskiego na studiach zaocznych PWSH
    i E we Włocławku.
    W związku z planowaną przeprowadzką do Gdańska poszukuję pracy na terenie
    Trojmiasta, ew. zdalnie - cała Polska.

    Mogę pracować jako nauczycielka (lektor) - mam wszelkie uprawnienia,
    doświadczenie w zawodzie oraz ukończone studia dzienne (Uniwersytet
    Gdański).

    Chętnie podejmę także pracę lub współpracę w firmie handlującej (lub innej
    powiązanej z rosyjskim) z rynkiem wschodnim jako tłumacz / korektor / pomoc
    w dziale marketingu /etc.

    Posiadam certyfikat międzynarodowy wydany przez Rosyjską Izbę Handlową -
    Rosyjski język komercji i biznesu.

    Najchętniej podpisałabym umowę o pracę, ale mogę pójść także na kompromis -
    umowa zlecenie lub ostatecznie zaprowadzenie działalności gospodarczej
    (wystawianie faktur za usługi).

    Odpowiem na każdą ofertę.
    Na życzenie prześlę CV.

    Pozdrawiam,