PracaGrupypl.praca.szukana///jestem glodna ale szukam ciekawych projektow///

  • 1. Data: 2002-07-01 20:57:45
    Temat: ///jestem glodna ale szukam ciekawych projektow///
    Od: "Vita " <p...@p...gazeta.pl>

    Szukam takiej pracy, ktora moge wykonac na moim komputerze, mam wszystkie
    potrzebne programy, znam i uzywam je od lat. Potrafie zaprojektowac i
    przygotowac do druku. Uzywam DHTML i potrafie przygotowac caly projekt
    website, solidnie przemyslany i zaprojektowany. Rozumiem co to jest
    typografia i stosuje ja z rozmyslem zarowno w druku jak i online.

    Mam staly i szybki dostep do internetu i moge przesylac gotowe projekty albo
    wyslac je na CD. Jezeli jest to potrzebne to moge wykonac czesc projektu we
    Flash.

    Oczekuje propozycji, prosze podac orientacyjne zaplaty jakie wchodza w gre.
    Nie jestem glodna ale szukam ciekawych projektow.

    Vita

  • 2. Data: 2002-07-01 23:36:24
    Temat: Re: ///jestem glodna ale szukam ciekawych projektow///
    Od: "Grzegorz Garbowski" <g...@x...wp.pl>

    Proszę o podanie adresów pod którymi można zobaczyć Pni prace.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Garbowski

    Użytkownik Vita <p...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqfo9$bvd$...@n...gazeta.pl...