PracaGrupypl.praca.szukana › jest praca ochrona

  • 1. Data: 2005-07-01 17:45:28
    Temat: jest praca ochrona
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    wyczytałem anonse dzisiejsze.praca co drugi dzień .15 godz ,za dyżur 18zł
    . telefon do pracodawcy 602 127 775 polecam bezrobotnym.

  • 2. Data: 2005-07-01 17:54:03
    Temat: Re: jest praca ochrona
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 01 Jul 2005 19:45:28 +0200, abrh <a...@o...pl> napisał:

    > wyczyta?em anonse dzisiejsze.praca co drugi dzie? .15 godz ,za dy?ur
    > 18z?
    > . telefon do pracodawcy 602 127 775 polecam bezrobotnym.

    1.20 za godzine? new world record :D

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 3. Data: 2005-07-03 21:58:58
    Od: madaa <f...@i...pl>

    abrh wrote:
    > wyczytałem anonse dzisiejsze.praca co drugi dzień .15 godz ,za dyżur 18zł
    > . telefon do pracodawcy 602 127 775 polecam bezrobotnym.

    15 godzin za 18 zł bez komentarza ale cóż pewnie znajdzie się gość który
    na to pójdzie
    zresztą swoją drogą powinni nieco zwrócić uwagę na "pseudo ochroniarskie
    firmy" i sposoby wygrywania przetargów.
    potem pracuje facet za 600 zl na umowę zlecenie z bronią w banku.
    Szczerze mówiąc czekam aż ktoś nie wytrzyma i walnie z tej broni szefowi
    firmy może wtedy zaczną ludzią płacić a nie dawać jałmużnę.
    Panowi podzielcie sie trochę zyskiem w koncu ci ludzie pracują na waszą
    fortunę.