PracaGrupypl.praca.szukana › jesli decydujesz o zakupach IT w firmie

  • 1. Data: 2002-03-15 09:27:31
    Temat: jesli decydujesz o zakupach IT w firmie
    Od: "hdx" <h...@2...pl>

    Poszukuje osob decydujacych w fimach o zakupach IT (PC, serwery, soft, LAN
    itp). Placimy wysokie prowizje (20-30% od zysku)

    info: h...@2...pl
    0-608-536-194

  • 2. Data: 2002-03-15 10:57:42
    Temat: Re: jesli decydujesz o zakupach IT w firmie
    Od: "Marcin" <y...@p...onet.pl>

    Czytajac tego posta przypomnial mi sie dowcip:

    W niebie oglosili przetarg na wykonanie barmy do raju. Startowal Turek Nie
    miec i Polak. Projekt Turka byl bardzo dobry, a cena wyniosla 6000 ?. Proj
    ekt Niemca byl identyczny jak Turka, ale cena byla 10000?. Zapytany przez
    swietego Piotra dlaczego tak drogo odparl, ze to solidna niemiecka robota i
    ma swoja wartosc. Projekt Polaka byl identyczny jak dwa pozostale, ale cena
    zbila z nog komisje: 56000?. Tu juz swiety Piotr nie wytrzymal i pyta dlac
    zego tak strasznie drogo. Polak mu odpowiedzial: 25000? to moj zarobek, 25
    000? dla sznownej komisji, ze sobie tyle trudu zadala, zeby ten przetarg z
    organizowac, a pozostale 6000? dla Turka, bo przeciez ktos ta robote musi
    wykonac... :))

    Taka jest polska rzeczywistosc...

    Użytkownik hdx <h...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a
    6sene$9j0$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-03-15 11:02:49
    Od: "hdx" <h...@2...pl>

    hehe

  • 4. Data: 2002-03-15 19:41:12
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > hehe

    bu ha ha ha he he hi hi

  • 5. Data: 2002-03-19 15:18:46
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    W jednych kregach to sie nazywa lobbying w firmie na rzecz konkretnego
    dostawcy.. W innych - korupcja..

    Korupcja jest wtedy, gdy istnieje konkurencyjny dostawca, ktory moze
    dostarczyc rownowazne urzadzenie lub soft po byc moze nizszych cenach..
    W takim przypadku Wasze dzialanie zawyza koszty prowadzenia
    dzialalnosci, obnizajac tak zysk wlasciciela, jak i podatki - a zatem
    graniczy z kodelsem karnym..

    Nie radze sie tak upubliczniac. Gdyby w mojej firmie moj pracownik
    przyjal taka korzysc majatkowa od Was lub podobnej firmy - wylecialby
    dyscyplinarnie oraz mialby sprawe cywilna o oszustwo plus sadowy
    obowiazek zwrotu zagrabionej prowizji..

    Ty sam, wystepujac w przetargu, chcialbys zapewne, aby komisja wybrala
    Twoj najlepszy projekt na bazie merytorycznej a nie gorszy projekt
    konkurencji tylko dlatego, ze ja oplacono, prawda?

    Wiec po co ta podwojna moralnosc Kalego?

    Vladbal