PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka umowa?

  • 1. Data: 2003-03-16 15:19:35
    Temat: jaka umowa?
    Od: "Gam.BIT" <g...@s...pl>

    WitamMam pytanie jaką zawrzeć umowe z firmą i na jakich warunkach jesli nie
    posiada się dzialalnosci gospodarczej a prowadzi serwis www
    (reklamujaca-informacyjny)bedacy reklama firm w regionie,ktore zlecaja
    stworzenie podstrony w serwisie i reklame w internecie?

    z gory thx

  • 2. Data: 2003-03-16 22:34:24
    Temat: Re: jaka umowa?
    Od: "Przemek Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    Witam !!!
    Mam podobny problem, wiec tez bylbym wdzieczny za kilka wskazowek ;-)

    pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2003-03-17 02:07:27
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Gam.BIT wrote:

> [...]
    > (reklamujaca-informacyjny)bedacy reklama firm w regionie,ktore zlecaja
    > stworzenie podstrony w serwisie i reklame w internecie?

    Umowa o dzielo - http://www.rp.pl/prawo/doc/Zatrudnienie/dzial1.html#
    i umowa zlecenie - http://www.rp.pl/prawo/doc/Zatrudnienie/dzial1.html#
    ? :)

    Pozdrawiam,