PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc prace zagranica? › jak znalezc prace zagranica?
    From: "Rufus" <j...@t...pod.am>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak znalezc prace zagranica?
    Date: Wed, 28 Nov 2007 12:21:09 +0100

    Nie jestem poszukiwanym fachowcem, mam tylko średnie wykształcenie i
    komunikatywanie znam język angielski. Chciałbym więc wyjechać do
    jakiegoś kraju, w którym mógłbym się dogadać w tym języku np Holandia
    czy Skandynawia. Nie mam tam niestety nikogo, a w ciemno na pewno nie
    pojadę, więc jak można tam szukać pracy? Wojewódzki Urząd Pracy
    zamieszcza jakieś badziewne ochłapy, do których już chyba nikt nie chce
    jechać, Eures ma oferty dla ekspertów, patrzyłem na oferty biur
    pośredniczących, ale większość z nich jest na Śląsku i nie chcą ze mną
    gadać jak mówię, że jestem z Wielkopolskiego. To gdzie szukać tych ofert
    do pracy na magazynie, w fabrykach, cateringu itp?