PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zachęcić kandydatów do składania CV?

  • 41. Data: 2007-07-06 15:45:12
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 06.07.2007 u...@g...pl <u...@g...pl> napisał/a:
    > Bo to wciaz jest rynek pracodawcy, nie pracownika :(. Widelki beda
    > wtedy kiedy bedzie odwrotrnie. Nie bardzo rozumie oburzenia, dlaczego
    > nie podal zarobkow? Jak pracodawca poda widelki to nizej juz bedzie
    > glupio. Tym bardziej ze poszukuja ludzi bez doswiadczenia

    To niech napisze - poszukujemy ludzi bez doswiadczenia - oferujemy
    1000-1500 pln. Jak sie nie znajda chetni przy tak jasno okreslonych
    warunkach zawsze bedzie mogl pozniej dac inne ogloszenie.
    Taka szczerosc skloni tych ktorzy sie obawiaja podjac
    prace - bo ja nic nie umiem, a po przeszkoleniu (jak chce pracodawca)
    moga sie okazac wartosciowymi nabytkami.

  • 42. Data: 2007-07-06 16:22:40
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 4 Jul 2007 15:31:58 +0200, Gregor napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    > miesięcy i nic.
    > Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.
    >
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy uczynić
    > aby ktoś się zdecydował do przyjścia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Greg

    a moze jakis link do ogloszenia?
    Jesli to te http://flab.pl/forum/t/2359/ to wszytko jest w nim zle. Takie
    to sie pisze jak sie bronimy przed zalewem podan. Gdy jest odwrotnie, nie
    wrzucamy takich pierdul jak "dodatkowym atutem bedzie". Dzial oferujemy tez
    pomijamy jesli nie mamy nic konkretnego do podania (typu przedzial
    zarobkow, rodzaj umowy, warunki pracy, dodatkowe bonusy).
    Jelsi nie mamy za duzo chetnych kuriozalne sa teksty typowo odstraszajace
    (odpornosc na stres, poczucie estetyki - to zbyt subiektywne parametry).Nie
    pisalbym nic o flash (jesli to nie jest 'must be') bo dla 80% ludzi z
    branzy webdeveloperki to obraza a banery reklamowe to zrobi byle dzieciak
    darmowymi softami.
    A najgorsz jest tu ze wyraznie okazuje charakter pracy - czlwoek od
    wszytkiego (programista, grafik, webdesigner, tlumacz, byc moze takze
    marketnigowiec), zapewne na umowe-zlecenie ze strasznym deadlinem i marnymi
    zarobkami dodatkowo niepewnymi (kiedy klient zaplaci).

  • 43. Data: 2007-07-06 16:28:03
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2007 08:04:11 +0200, Gregor napisał(a):

    > My stawiamy w zasadzie na ludzi świeżych po studiach bez wymaganego
    > doświadczenia.

    moze w tym problem? Malo kto po studiach informatycznych zajmuje sie
    webdeveloperka, na pewno nie php skoro w swojej specjalizacji albo w w C++
    wyciagna na wejsciu 5x wiecej?

  • 44. Data: 2007-07-06 16:32:12
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2007 11:27:54 +0200, yig napisał(a):

    > Z drugiej strony tak chyba wyglada ich ogloszenie:
    >
    > "poszukuje pracownika na stanowisko "Programista
    > PHP".
    >
    > Oferujemy:
    > - Wysokie i zawsze pewne wynagrodzenie
    > - Uczestnictwo w ciekawych projektach (Du?e systemy CRM, CMS, portale itp.)
    > - Prace w mi3ym i m3odym zespole
    >
    > Miejsce pracy: Zielona Góra (tylko praca sta3a)."

    Duze systemy CRM w PHP? Ciekawe

  • 45. Data: 2007-07-08 22:11:31
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > Bo ja prace mam, jestem dobry w tym co robie, i aby mnie sciagnac do
    > siebie trzeba sie postarac - do czego absolutnym minimum jest podanie
    > zarobkow jakie moge tam osiagnac.

    To co piszesz to droga która wiedzie do "utraty czujności" przez przekonanie
    o stabilności i niezmienności aktualnego zatrudnienia.
    Co do drugiej częsci wyowiedzi to myślę tak: odrobina pokory. Ty, ja i wiele
    wiele innych osób to pionki. Trybiki w machinie zwanej rynkiem pracy. Jeżeli
    jesteś tak znany i tak fenomenalny to być może faktycznie firmy same będą
    Ciebie do siebie ściągać. Ja muszę o siebie sam zadbać i jednym ze sposobów
    na to jest aplikowanie i uczestniczenie w grach jakimi są procesy
    rekrutacji. Mam bezpośredni przegląd rynku pracy, ofert i zabiegam byc dac
    się poznać w różnych miejscach. traktuję to jako bycie półkroku do przodu
    przed osobami które biernie czekają na to aż rynek przyjdzie do nich.
    W sumie też mam stabilną sytuację i nie musiałbym tego robić, ale robię-
    najlepszą obroną jest atak;)
    --
    Jackare

  • 46. Data: 2007-07-09 10:57:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 6 Jul 2007 10:42:38 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> wrote:

    >Zaoferuj w ogłoszeniu karierę a nie pracę na konkretnym stanowisku.
    >Musisz dotrzeć do innych potrzeb niż podstawowe.

    Najlepiej naściemniaj od razu, tak?

    Chłopie, otwórz oczy. To już przeszłosć, kiedy się ludzie na bajeczki
    łapali.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 47. Data: 2007-07-10 06:44:05
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Gregor wrote:

> [...]
    >
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy
    > uczynić aby ktoś się zdecydował do przyjścia.

    przez cały wątek nie dowiedziałem się ile to jest "dużo i pewnie", sądzisz,
    że przy takiej dezinformacyjnej polityce firmy jesteś w stanie kogoś
    zatrudnić?

  • 48. Data: 2007-07-10 10:30:58
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 4 jul, 15:31, "Gregor" <f...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    > miesięcy i nic.
    > Oferujemy duże i pewne zarobki

    Czyli ile?

  • 49. Data: 2007-07-10 11:48:39
    Od: "Muszynski Boguslaw" <j...@a...pl>

  • 50. Data: 2007-07-10 12:09:20
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Czyli ile?

    Nie pytaj sie, i tak sie nie dowiesz. Autor ze wszystkich sil stara sie
    nie odpowiedziec na to pytanie.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru