PracaGrupypl.praca.szukana › jak wykasować wątek?

  • 1. Data: 2004-02-11 00:35:35
    Temat: jak wykasować wątek?
    Od: "Katarzyna P." <s...@W...gazeta.pl>

    Z powodu potwornego błędu, który wkradł się do mojego ogłoszenia, chciałabym
    je usunąć. Jak to zrobic? Bo wstyd mi ogromnie. Pomóżcie proszę!

  • 2. Data: 2004-02-11 08:14:08
    Temat: Re: jak wykasować wątek?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Z powodu potwornego błędu, który wkradł się do mojego ogłoszenia,
    chciałabym
    > je usunąć. Jak to zrobic? Bo wstyd mi ogromnie. Pomóżcie proszę!
    Jeżeli Outlook Express to można spróbować:
    (menu)Wiadomość/Anuluj wiadomość
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2004-02-11 14:31:23
    Temat: Re: jak wykasować w?tek?
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    nie martw sie , nikt tych twoich "ch....." nie zobaczy i ich nie poszerzy,
    bo nie wielu jest pracodawcow spoza branzy IT ktorzy to czytaja.
    pOzd
    JZS