PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dochodzic swoich naleznosci? › jak dochodzic swoich naleznosci?
    From: "Andrzej" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak dochodzic swoich naleznosci?
    Date: Mon, 28 Oct 2002 00:03:59 +0100

    Witam,
    Pracowalem przez ponad 3 lata w pewnej firmie. Byla to moja pierwsza praca.
    Poniewaz w ostatnim okresie wspolpraca z moim szefem stawala sie, delikatnie
    mowiac nie do wytrzymania, postanowilem zlozyc wypowiedzenie. Zlozylem
    wypowiedzenie za porozumieniem stron, bez okresu wypowiedzenia. Szef wyrazil
    zgode, co mnie naprawde bardzo ucieszylo.

    Problem polega na tym, ze nie otrzymalem jeszcze wyplaty za wrzesien i
    kilkanascie dni pazdziernika, do ustania stosunku pracy. Podobne sytuacje
    mialy dosc czesto miejsce. Zdarzalo sie, ze wyplaty otrzymywalem po kilku
    miesiacach (!) zwłoki.
    Czy moj byly pracodawca moze odmowic mi teraz (po zakonczeniu stosunku
    pracy) zaleglej wyplaty?
    Ew. jak dochodzic swoich naleznosci (BTW calkiem niemala sumka) ??

    Pozdrawiam.
    Andrzej