PracaGrupypl.praca.szukanainżynier informatyk z doświadczeniem

  • 1. Data: 2002-07-31 23:21:12
    Temat: inżynier informatyk z doświadczeniem
    Od: "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    Inżynier informatyk, 25 lat, z doświadczeniem w zakresie:

    - sieci komputerowych,
    - serwerów internetowych opartych o Windows 2000 (Professional, Server):
    WWW, FTP, POP3, SMTP, WEBMAIL, DNS, PROXY, DHCP, SSL...
    - zabezpieczeń: antywirusowych i firewall,
    - projektowanie stron WWW (również sklepy internetowe),
    - cyfrowej obróbki zdjęć i video,
    - usuwania wirusów z systemu,
    - pogotowie komputerowe
    - stały serwis

    poszukuje pracy w zawodzie na terenie Łodzi (możliwa zmiana miejsca pracy)

    Dysponujący dodatkowo wiedzą z zakresu:
    - zdalnej administracji,
    - e-commerce,
    - webmail,
    - zagrożeń sieciowych,
    - routingu (freesco),
    - podstawy systemów Novell i Unix,
    - Intrusion Detection Systems, audytów zabezpieczeń
    - analiza logów
    - dobór oprogramowania i rozwiązań technicznych
    - zagrożenia sieciowe: hacking, sniffing, etc.

    Posiadam prawo jazdy kat. B.

    Jestem dyspozycyjny, ambitny i odpowiedzialny, podchodzę profesjonalnie do
    powierzonych mi zadań, chętnie zdobywam wiedzę na nowe tematy.

    Zainteresowanym prześlę CV.

    Kontakt:

    Marcin Żmudziński

    tel. kom. 0 603 517 921

    z...@w...edu.pl

    Jestem zainteresowany również pracą zdalną.