PracaGrupypl.praca.szukanainzynier budownictwa Warszawainzynier budownictwa Warszawa
  • Data: 2002-04-24 12:11:05
    Temat: inzynier budownictwa Warszawa
    Od: "Marudasek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałabym zaprezentować swoją kandydaturę do pracy .
    Zainteresowana jestem podjęciem pracy związanej z ukończonym przeze
    mnie
    kierunkiem studiów tj. Wydziałem Budownictwa Politechniki Śląskiej. W
    szczególności interesują mnie podjęcie pracy w dziedzinie
    projektowania
    ewentualnie prace biurowe. W czasie studiów oraz w dotychczasowej,
    dorywczej
    pracy zawodowej miałam możliwość głębokiego zaznajomienia się z
    nowoczesnymi
    narzędziami pracy inżyniera jak program Robot 97 v.12.5, AutoCAD 14PL
    oraz
    innymi programami użytkowymi.
    Posługując się narzędziami informatycznymi, tworzyłam rysunki
    architektoniczno- budowlane do konkretnych inwestycji (rysunki
    fundamentów
    blokowych i ramowych pod maszyny poddane działaniom dynamicznym;
    rzuty,
    przekroje i szczegóły projektów domków jednorodzinnych; fundamenty pod
    nowy
    blok technologiczny Huty Katowice). Przy pomocy programów
    obliczeniowych
    wykonywałam obliczenia statyczne wymodelowanych elementów, jak i
    całości
    konstrukcji.
    Liczę na podjęcie pracy i trwałe związanie się z renomowaną Firmą,
    pracę w
    młodym, rozwojowym środowisku.

    Łączę wyrazy szacunku,

    Katarzyna Chmielniak

    KATARZYNA CHMIELNIAK
    Zam. 01-519 Warszawa, ul. Dymińska 6a m. 145
    Tel. (0-22) 839 13 32 (dom), 0 - 609 496 069 (kom.)

    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).