PracaGrupypl.praca.szukana › inz. elektronik

  • 1. Data: 2002-08-03 04:29:09
    Temat: inz. elektronik
    Od: "Krzys'" <s...@p...onet.pl>

    Mam spory zasób wiedzy i zręczność manualną w zakresie budowy, montażu i
    uruchamiania elektronicznego, serwisu urządzeń radiokomunikacji,
    teletransmisji, ISDN (videokonferencje i internet). Ponad 5 lat
    projektowałem budowałem i uruchamiałem prototypy urządzeń elektronicznych
    różnych zastosowań, ostatnio z zastosowaniem programu Protel '98
    (SCH+PCB+ROUTER) i Microwave Office. Technika radiokomunikacyjna jest też
    moim hobby; od 30 lat jestem licencjonowanym nadawca /krótkofalowcem/ i w
    jego ramach zbudowałem kilka unikalnych konstrukcji transceiverów HF/UHF
    oraz anten. Posiadam znajomość urządzeń stacyjnych i sieci telewizji
    satelitarno-kablowych, umiejętność ich projektowania i kontroli pracy. Mam
    doświadczenie w zakresie serwisu różnorodnego sprzętu elektronicznego. Znam
    liczne programy komputerowe i środowiska: DOS, Win98,Novell, WinNT. Mogę
    budować, konfigurować, serwisować i adoptować sprzęt IBM PC do zmieniających
    się potrzeb, oraz działać w tym zakresie w sieciach komputerowych. Przy
    uruchamiamianiu i serwisowaniu sprzętu korzystam w miarę potrzeb z
    dokumentacji w j. angielskim. Dzięki znajomości grafiki i edycji
    komputerowych potrafię tworzyć dokumentacje techniczne, projekty i reklamę.
    Moje reklamy zamieszczały wielkonakładowe periodyki i emitowała TV.

    Ostatnie dwa lata projektowałem radiowe urządzenia nadawczo-odbiorcze
    transmisji danych na fale decymetrowe/w technice mikropaskowej/, montowałem
    i uruchamiałem prototypy w technice SMD (zarówno mechanikę jak i
    elektronikę), zajmowałem się problematyką kompatybilności
    elektromagnetycznej oraz badałem parametry komponentów do produkcji w
    firmach warszawskich. Wykonywałem też grafikę statyczną i animowną dla
    studia TV.

    inż. Krzysztof Pawlak
    ul.Niedziałkowskiego 19/21 m.53
    26-600 Radom