PracaGrupypl.praca.oferowanainternet/oskryptowanie strony

  • 1. Data: 2002-11-16 20:45:24
    Temat: internet/oskryptowanie strony
    Od: "Rafał" <t...@g...pl>

    Moja oferta jest nastepujaca: chcialbym, zeby ktos z mojej strony, ktora
    aktualnie znajduje sie pod adresem http://www.filmoteka.net "zrobil" ta,
    ktora jest pod adresem www.filmoteka.net/projekt/. Innymi slowy: grafika juz
    jest, a ja potrzebuje oskryptowania. potrzebne sa nastepujace rzeczy:
    1. System dodawania filmow (autmatyczny) cos w stylu maszynki do newsow, ale
    ktora automatycznie dodawalaby dany tytul i umieszczala go na liscie filmow
    2. Wyszukiwarka tytulow filmow oraz pozostalych rzeczy na stronie
    3. System bannerowy (dosc latwa sprawa zdaje mi sie, bo na stronie jest tylko
    jeden banner)
    Wiecej informacji po wyslaniu listu na adres rafal(at)filmoteka.net z wlasna
    propozycja - ja rozszerze o co chodzi.
    Niestety nie dysponuje rzadnymi srodkami finansowymi, tak wiec nie ma w tym
    przypadku mowy o zaplacie (ew. do 20 zl)
    Oferuje za to 15 tys. wyswietlen bannera (wiec calkiem sporo, biorac pod
    uwage, ze strona jest na ramkach, wiec nie sa to wyswietlenia w praktyce a
    pojedynczy widz strony) oraz pozostawienie informacji w dziale "o stonie"
    komu to zawdzieczam.
    Mysle, ze jest to dobra rzecz dla kogos kto sie na tym zna, bo chyba nie
    wymaga duzo pracy.
    --
    Rafal
    http://www.filmoteka.net

    Bezplatny dostep 0 20 9 4 3 4 ISDN/V90/V110 (Warszawa)