PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk z doswiadczeniem

  • 1. Data: 2005-06-24 21:55:46
    Temat: informatyk z doswiadczeniem
    Od: "gregor" <g...@s...pl>

    Poszukuje pracy na wakacje badz na dluzszy okres w zaleznosci od warunkow.
    Obecnie mam 3 miesiace wolnego i chce ten czas wykorzystac najchetniej przy
    udziale w powaznym projekcie.

    Jestem juz na 5 roku studiow (2 rok st. uzupelniajacych) na specjalnosci
    informatyka gospodarcza
    poprzednio studiowalem przez 3 lata na specjalnosci informatyka i
    ekonometria (st. licencjackie)

    przez caly okres studiowania podejmowalem sie roznych prac zwiazanych z
    informatyka
    mozna powiedziec, ze mam 5 letnie doswiadczenie w tej branzy

    a oto najwazniejsze stanowiska na ktorych przez ten okres pracowalem:
    - administrator sieci Linux przez okres 2 lat w budzetowce
    w tej pracy zadaniem moim byla administracja siecia komputerowa w budynku,
    zabezpieczenie jej, konfiguracja serwera poczty, ftp ...
    no i ogolna pomoc dla pracownikow owej instytucji (niektorzy nawet nie mieli
    stycznosci z komputerami, a przed moim odejsciem domagali sie nowych
    szybszych komputerow, pomagalem im m.in. w obsludzie programu WF-MAG :)
    * praca ta nauczyla mnie rozwiazwyanie problemow, nawet tych zwiazanych z
    odzyskaniem utraconych bardzo waznych danych, uczenia sie na bierzaco
    oprogramowania m.in. WF-MAG i przekazywanie jej dalej ...

    - obsluga firm ksiegowych w ktorych to mialem stycznosc z ogromna masa
    problemow wlacznie z nauczeniem obslugi programow biurowych

    - stworzenie systemu hostingowego opartego na bazie danych MySQL
    wlacznie z jego administracja: bazy danych MySQL, poczta, www, ftp itd ...
    programowanie w PERLU oraz w PHP na poziomie, ktory byl potrzebny do
    rozwiazania wielu problemow oraz do stworzenia oprogramowania pozwalajacego
    uzytkownikom proste i bezpieczne korzystanie z uslug
    * praca ta dala mi kontakt z dziesiatka tys. uzytkownikow, ktorzy mieli
    rozne problemy i bardzo sprawne ich rozwiazywanie

    Prosze bardzo o powazne propozycje i kierowanie ich na moj adres e-mail:
    g...@s...pl