PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk szuka pracy

  • 1. Data: 2006-04-02 19:27:25
    Temat: informatyk szuka pracy
    Od: "informatyk" <d...@g...pl>

    Witam

    W branzy pracuje od 4 lat.
    przez pierwsze dwa jako helpdesk w duzej korporacji
    przez kolejne jako operator systemow, administrator.
    na swoim koncie mam wdrozenie poczty, dns, dhcp, iptables z NAT, ipsec, etc
    wszystko na Gentoo i na FreeBSD.
    chetnie podejme prace na pelny etat ktora pozwoli mi sie dalej rozwijac.
    lub przyjme zlecenia na obsluge sieci, inne uslugi informatyczne.
    jestem w stanie wystawic faktury VAT.
    i ogolnie jestem otwarty na wszelkie propozycje.
    Szczegolowe informacje o sobie przesle zainteresowanym, ktorzy wysla maila na
    adres d...@g...pl.