PracaGrupypl.praca.szukana? informatyk: serwistant, instalator i administrator sieci, programista | slask, malopolska ew. zd@lnie

  • 1. Data: 2003-06-21 21:30:01
    Temat: ? informatyk: serwistant, instalator i administrator sieci, programista | slask, malopolska ew. zd@lnie
    Od: "aszek" <a...@b...spamu.xl.wp.pl>

    26lat, licencjat, angielski.
    jestem elastyczny i mam wszechstronne doswiadczenie informatyczne.

    niezaleznie co moglbym dla Ciebie lub Twojej firmy zrobic to najbardziej
    interesuje mnie praca stala, pozwalajaca na ciagly rozwoj.

    na terenie slaska lub/i malopolski podejme wspolprace od zaraz, jako:
    - serwistant komputerow i urzadzen peryferyjnych (szkolenia, certyfikat)
    moja cena netto: min. 5 zl/godz. (0,9K zl/miesiac)
    - instalator sieci LAN/WAN (szkolenia, certyfikat)
    moja cena netto: min. 6 zl/godz. (1,0K zl/miesiac)
    - administrator sieci Windows/Netware/Unix (szkolenia, certyfikat)
    moja cena netto: min. 8 zl/godz. (1,4K zl/miesiac)
    - programista Delphi (5lat praktyki)
    moja cena netto: min. 8 zl/godz. (1,4K zl/miesiac)

    kontakt: a...@b...spamu.xl.wp.pl,
    odpisujac prosze usunac z adresu tekst: 'bez.spamu.'